לאתגר את העולם: הפתרון של ח"כ בן ברק לתושבי הרצועה

    מהדורת הבוקר 1 Comment on לאתגר את העולם: הפתרון של ח"כ בן ברק לתושבי הרצועה

    איש יש עתיד ח"כ רם בן ברק לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "אני רוצה לאתגר את מדינות העולם: אם המצב ההומניטרי בעזה מעניין אתכם – תפתחו את השערים. כמה עשרות אלפים בכל מדינה. יש מאות אלפים שרוצים להגר משם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ רם בן ברק (יש עתיד), לשעבר המשנה לראש המוסד, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) והציע לפעול לכך שמדינות העולם יקלטו פליטים מרצועת עזה. "הימין חושב שצריך להכריח את תושבי עזה לעזוב ואני מתנגד לזה. כיום אף תושב שם לא יכול לצאת מהרצועה. אף אחד גם לא מוכן לקבל אותם. גם בימי שגרה. אם העולם רוצה לפתור את הבעיה ההומניטרית… אני יודע שמאות אלפים היו רוצים להגר מעזה – אז צריך שיהיה להם אפשרות לצאת ומדינה שתסכים לקלוט אותם".

    "אני רוצה לאתגר את מדינות העולם", הדגיש בן ברק. "אם המצב ההומניטרי באמת מעניין אתכם – בואו תפתחו את השערים. גם לא מדובר בכל כך הרבה פליטים. כמה עשרות אלפים בכל מדינה. בניגוד לימין, אני לא רוצה לגרום להם לעזוב, אלא לתת להם את האפשרות".

    לצד זה, הוא הבהיר: "את פעילי חמאס נחסל. לגבי המשפחות אני לא בטוח שכולם תומכי חמאס. חלקם בני ערובה של החמאס. אנחנו רוצים לפגוע רק במי שמחזיק נשק".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יענו טרנספר מרצון
      אתה לא צריך לגמגם תדבר אוטוסטראדה